
MARCEL
Szef i właściciel EBISU SUSHI, mimo młodego wieku posiada bardzo rozległą wiedzę nie tylko w zakresie kuchni japońskiej, ale także interesuje się wszystkim, co tylko można przygotować do podania Gościom. Jest Sushimasterem z kilkuletnim doświadczeniem, a także kucharzem ze stażem w wielu bielskich restauracjach. Z wielkim sentymentem wspomina pracę w RESTAURACJI BLU, gdzie już jako nastolatek szkolił się pod okiem, znanego w gastronomicznym świecie Mateusza Czekierdy oraz Anny Klajmon. Do swojej pracy podchodzi z ogromną pasją i zaangażowaniem. Gościom swojej restauracji, oprócz sushi, obiecuje przede wszystkim serce podane na talerzu.

SZYMON
Najgłośniejszy śmiech na Śląsku, Sushimaster z 10-letnim doświadczeniem, które zdobywał pracując w Sushi Barach na mapie naszego miasta i okolic. Najbardziej pozytywnie nastawiona i pałająca optymizmem osoba w naszym zespole. Nastawiony na dalszy rozwój, szkolenia i zdobywanie wiedzy, by za każdym razem zaskakiwać Gości swoimi specjałami. Przekonajcie się sami, siadając przed Szymonem, by sprawdzić jego rolki, a przede wszystkim poczucie humoru.

ANIA
jeżeli nie słyszycie jej głosu, dobiegającego z kuchni, najprawdopodobniej jest to jej dzień wolny JZ Anią tematów do rozmów na pewno szybko nie zabraknie. To ona przygotowuje dla Was, takie specjały jak sernik japoński, który ciągle udoskonala. Od lat związana z gastronomią, może to dlatego z jej twarzy nigdy nie znika uśmiech?

WERONIKA
Najmłodsza w całej ekipie, od 2 lat zdobywa swoje doświadczenie kelnerskie pracując w topowych restauracjach naszego miasta. Mówiąc o sobie, zaznacza, że wybrała dobre miejsce pracy, gdyż sushi nie jest w stanie się jej znudzić. Jeśli traficie na zmianę Weroniki, na pewno spędzicie ten czas w towarzystwie dobrej muzyki, przy profesjonalnej obsłudze… o ile znowu nie objada się na kuchni 🙂

MARTA
Być może poznaliście ją już w rolki kelnerki, gdyż mimo młodego wieku, od 6 lat zdobywa swoje zawodowe doświadczenie. Jednak poza jej profesjonalną obsługą, możecie liczyć również na ciepłą i rodzinną atmosferę, którą tym razem buduje w roli managera. Dba o wszystkie detale, aby każdy z Gości mógł opuścić progi restauracji w pełni usatysfakcjonowany.